Bridgestone купува платформата за автонавигация TomTom Telematics за 910 млн. евро
Придобиването на TomTom Telematics ще даде допълнително предимство на Bridgestone по пътя й към затвърждаване на лидерската си позиция в мобилните решения в региона на Европа, Близкия изток и Африка. Освен това, достъпът до данните ще подобри виртуалното разработване и тестване на гуми на Bridgestone, както и иновациите при свързаните превозни средства, което би било в полза на всички клиенти.
Стратегически приоритет
Бъдещето на автомобилната индустрия е свързано с автономни, споделени и електрически превозни средства, което накара Bridgestone да определи решенията за дигитална мобилност и решенията за автопаркове като свой стратегически приоритет. В резултат на новите тенденции нараства значението на автопарковете над индивидуално притежаваните превозни средства за превоз на хора и стоки.
Целият текст е тук