С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Печалбата на LG пада с 80% през четвъртото тримесечие

Автор: Пламена Кацарова 10 януари 2019

Причината за това е по-слабото представяне на бизнеса с производство на телевизори

Южнокорейската LG отбелязва 80% спад на годишна база на оперативната си печалба за четвъртото тримесечие. Това показват предварителните резултати на компанията, които са доста под очакванията на анализаторите, съобщава Reuters.

Резултатите

Вторият по големина производител на телевизори в света, чийто основен конкурент е Samsung, очаква печалба от 75.3 млрд. вона (67.03 млн. долара) за месеците от октомври до декември миналата година. За сравнение, средната прогноза на 11 анализатори, анкетирани от Refinitiv, е за оперативна печалба от 387 млрд. вона.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София