Изкуствените елхи стават все по-предпочитани
Фотограф: Юлия Лазарова
Инвестиции в нови модели
Тази зима българската фирма пусна на пазара два нови модела елха – 3D (с 3-измерни листа) и заснежена. За производството им компанията е инвестирала около 160 хил. евро – в оборудването на малка поточна линия и в отделно помещение за съхнене на изкуствения сняг при специална температура.
"Грипс–ПВЦ" приключи и друга голяма инвестиция от около 300 хил. евро за производство на новогодишни брандирани топки и светеща декорация, с което затвори цикъла - от коледното дърво до украсата. "Линията работи, но все още не с пълен капацитет. Основни клиенти са рекламни и маркетингови агенции в страната и чужбина, за които произвеждаме брандирани топки и гирлянди", уточни за "Капитал" Йонко Земярски.
Целият текст е тук