Регистрация

"Смарт органик" купи марките "Сладки хапки" и "Лимецки"

Автор: Мара Георгиева 28 ноември 2018

Най-големият дистрибутор и производител на биохрани в страната разширява портфолиото си със солети и бисквити

Най-големият дистрибутор и производител на биохрани в страната "Смарт органик" прибави две нови търговски марки към портфолиото си - "Сладки хапки" и "Лимецки" (LimezZzki), съобщи за "Капитал" Яни Драгов, основател и собственик на компанията. Досега брандовете за бисквити със стевия "Сладки хапки" и солети от лимец "Лимецки" бяха собственост на фирма "Здравословен бумеранг 1" ЕООД. Сделката, чиято цена не бе съобщена, не е за производствени активи, но включва и наличните продукти и материали.

Промяна в рецептите

Инициативата за покупката дошла от фирма "Здравословен бумеранг 1" с едноличен собственик Илина Георгиева Андреева. "Това е малка и млада компания, на която й е трудно да оцелява", обобщи Яни Драгов. Според Търговския регистър приходите на досегашния собственик на брандовете падат от 161 хил. през 2016 до 117 хил. лева за 2017, а печалбата за миналата година е 1000 лв.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души