С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Heineken купува 40% от най-големия играч на пазара на бира в Китай

Автор: Цветан Кръстев 06 август 2018

Вторият най-голям производител на бира в света придобива дял за 3.1 млрд. долара в собственика на китайската CR Beer

Reuters

Вторият най-голям производител на бира - Heineken, придобива дял за 3.1 млрд. долара в собственика на китайския конкурент China Resources Beer. Heineken ще контролира 40% от CRH и по този начин ще разпространява едни от най-популярните марки бири на разрастващия се пазар в Китай, съобщава Reuters.

Амбициите на Heineken в Китай

Сделката ще помогне на производителя на местната популярна бира Snow – CR Beer, да утвърди присъствието си на големите пазари в индустрията, когато търсенето в Китай намалява.

"Целта ни е да заемем лидерска позиция в страната през следващите от 5 до 10 години", коментира изпълнителният директор на CR Beer Хоу Сиаохай в петък.

Snow генерира 90% от продажбите на китайската група, като бирата се разпространява единствено в страната. Чрез споразумението CR Beer се надява да се възползва успешно от глобалната мрежа на Heineken и да продава продуктите си в чужбина.След обявяването на сделката в петък цената на акциите на CR Beer скочи с 10%, а стойността на книжата на Heineken се покачи с 2%.

През последните години Heineken изпитваше трудности да конкурира успешно доминантните играчи в сектора в Китай като най-големия производител на бира в света ABInBev и датската компания Carlsberg.

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София