Roobar: Раздялата
Фотограф: Цветелина Белутова
Към този момент на пазара на здравословни био десерти не се предлагат почти никакви алтернативи в опаковка за бърза консумация и компанията бързо привлича симпатиите на българските потребители, интерес има и на външни пазари. През 2017 г. оборотът на компанията производител "Роо брандс" вече е 9 млн. лв., а изделията се изнасят в над 50 държави (виж карето). Въпреки контекста на тези добри финансови резултати налагането на марката в глобален план и нейното динамично развитие от 2012 г. насам през миналата седмица собствениците на "Роо брандс" обявиха, че се разделят като съдружници. Анита и Калин Класанови излизат от компанията, продавайки своите дялове на "Смарт органик", която сега става едноличен собственик на дружеството.
Целият текст е тук.