С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Започна кандидатстването за "Продукт на годината"

Автор: Регал 17 юли 2018

Компаниите, които подадат своите кандидатури до 31 август 2018 г., ще получат 10% отстъпкаот посочените такси.

Кандидатстването за международната награда за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината 2019" вече е отворено, съобщи Ралица Бехар, представител за България. Компаниите могат да заявят участие чрез регистрационната форма онлайн на сайта на програмата

Номинираните продукти и услуги трябва да са пуснати на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2017 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, състав, дизайн, опаковка и др. Кандидатствалият продукт (услуга) може да бъде напълно нов на пазара или да бъде с добавена полезна иновация. Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър, по-лесен и по-здравословен.

Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да промотира своите постижения, като използва червеното лого неограничено в маркетинговия микс на продукта или услугата.

Компаниите, които подадат своите кандидатури до 31 август 2018 г., ще получат 10% отстъпка от посочените такси. Крайният срок за участие е 21 декември 2018 г.
Основана преди повече от 30 години във Франция, програмата Voted Product of the Year ("Продукт на годината") оперира в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-
новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите,
реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите
и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.
"Продукт на годината" осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския
сектор на отделните пазари. Следвайки уникалната методология на програмата, Nielsen Bulgaria реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението – следователно то отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София