С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Булконс Първомай" вложи 5 млн. лв. в модернизиране на производството си

Автор: Мара Георгиева 27 юни 2018

Инвестицията позволява предлагане на лютеница в малки кутийки за бързо хранене

"Булконс Първомай" инвестира 5 млн. лв. в модернизиране на процеса за производство на лютеница. Половината от средствата са безвъзмездни по мярка 4.2 "Инвестиции в преработка/маркетинг на селскостопански продукти" от Програмата за развитие на селските райони, уточни за "Капитал" Георги Банялиев, управител на компанията.

Ефектът - лютеница в опаковки от 70 и 125 гр.

В резултат на инвестицията фирмените цехове и оборудването в предприятието в Първомай са напълно обновени, закупени са и машини за производство на лютеница "Първомай" в малки кутийки за бързо хранене.

Новите алуминиеви опаковки от 70 и 125 гр. ще се предлагат в търговската мрежа, но целта е да излязат от супермаркетите и да се продават навсякъде, където лютеницата може да се консумира веднага – например в заведения за бързо хранене. Капацитетът на новата линия е 80-100 тона на месец, обясни Георги Банялиев.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София