Регистрация

H&M с ниска печалба и през второто тримесечие

Автор: Анина Сантова 20 юни 2018

Компанията предлага на ниски цени запасите си от дрехи, които не успя да продаде заради климатичните промени

Печалбата на шведската компания H&M не се увеличи и през второто тримесечие на 2018 г. Най-голямата търговска мрежа за продажби на дрехи на дребно в Европа предлага намаления, за да намали натрупаните запаси от дрехи, които не успя да продаде, пише Bloomberg. Въпреки слабите резултати на компанията от началото на годината в България нейното представяне е добро за първото тримесечие. Цялостният доклад за периода декември - май ще излезе в края на този месец, става ясно от сайта на H&M.

Времето е виновно

Нетните приходи за тримесечието са се увеличили с 1.2% до 51.9 млрд. крони (5.9 млрд. долара), като липсва средната оценка на анализаторите. Данните на H&M излизат три дни след като испанската група Inditex (собственик на марката Zara) отчете по-ниски от очакваното продажби през първото тримесечие. Необичайно топлото време в Европа през януари, последвано от застудяването през февруари, принуди шведската компания да намали цените, за да успее да продаде натрупаната стока.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души