Регистрация

Victoria's Secret влезе в България с летищни магазини за козметика и аксесоари

Автор: Капитал 13 юни 2018

Двата обекта са на аерогарите в Бургас и Варна и се управляват от свързана с концесионера компания

Shutterstock

Американската модна марка Victoria’s Secret стъпи на българския пазар с магазини от формат, разработен за летища. Двата обекта са отворени в края на май на двете морски аерогари в Бургас и Варна и се оперират от "Нюанс БГ", акционери в което са българската "Химимпорт" и швейцарската група Dufry. Това става ясно от съобщение на концесионера на двете аерогари "Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт", което е смесено дружество между германската Fraport и компания от групата "Химимпорт".

Магазини за козметика и аксесоари

Двата магазина на морските летища са от формата Victoria’s Secret Beauty and Accessories, чийто асортимент е основно козметични продукти и аксесоари. Той е разработен за големи летища и присъства в редица такива в градове като Ню Йорк, Сидни, Маями, Банкок, както и различни туристически дестинации, става ясно от съобщението.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души