Регистрация

Mars се адаптира към климатичните споразумения с инвестиция от 1 млрд. долара

Автор: Добромир Лазаров 06 юни 2018

Част от средствата ще бъде използвана за разработването на по-здравословни рецепти без изкуствени съставки

Американската компания Mars, произвеждаща едноименните шоколадово-карамелени барчета и дъвките Wrigley's, ще инвестира 1 млрд. долара за преустройство на производствените си практики с цел адаптирането на корпоративната стратегия на компанията към международните климатични споразумения, съобщава Bloomberg.

Природосъобразен бизнес

Решението на компанията да подобри природосъобразността на производството си отразява нарастващото значение на екологичните фактори при развитието на големите групи по света. Наред с това от Mars се надяват придържането към новите екологични стандарти и цели, дефинирани предимно в рамките на Парижката климатична конвенция, да подобри и финансовото представяне на компанията.

Според Бари Паркин, ръководител на отдел "Снабдяване и устойчивост" на компанията, заделените от Mars 1 млрд. долара ще бъдат разпределени за различни инициативи. Около една трета от тях ще бъдат вложени в подобряването на ефективността на производствата на компанията с цел оптимизиране на потреблението на вода и електричество. Приблизително същият дял от парите ще бъде заделен за облекчаването и скъсяването на снабдителната верига на компанията чрез увеличаването на изкупуваните директно от производителите продукция. Останалата част от средствата ще бъде използвана за разработването на по-здравословни рецепти, в които не присъстват изкуствени съставки.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души