С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Mars се адаптира към климатичните споразумения с инвестиция от 1 млрд. долара

Автор: Добромир Лазаров 06 юни 2018

Част от средствата ще бъде използвана за разработването на по-здравословни рецепти без изкуствени съставки

Американската компания Mars, произвеждаща едноименните шоколадово-карамелени барчета и дъвките Wrigley's, ще инвестира 1 млрд. долара за преустройство на производствените си практики с цел адаптирането на корпоративната стратегия на компанията към международните климатични споразумения, съобщава Bloomberg.

Природосъобразен бизнес

Решението на компанията да подобри природосъобразността на производството си отразява нарастващото значение на екологичните фактори при развитието на големите групи по света. Наред с това от Mars се надяват придържането към новите екологични стандарти и цели, дефинирани предимно в рамките на Парижката климатична конвенция, да подобри и финансовото представяне на компанията.

Според Бари Паркин, ръководител на отдел "Снабдяване и устойчивост" на компанията, заделените от Mars 1 млрд. долара ще бъдат разпределени за различни инициативи. Около една трета от тях ще бъдат вложени в подобряването на ефективността на производствата на компанията с цел оптимизиране на потреблението на вода и електричество. Приблизително същият дял от парите ще бъде заделен за облекчаването и скъсяването на снабдителната верига на компанията чрез увеличаването на изкупуваните директно от производителите продукция. Останалата част от средствата ще бъде използвана за разработването на по-здравословни рецепти, в които не присъстват изкуствени съставки.

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София