Регистрация

Увеличеното търсене в Китай подобри резултатите на Nestle

Автор: Добромир Лазаров 23 април 2018

Приходите на компанията са нараснали през първото тримесечие

Ръстът на продажбите на Nestle се е ускорил през първото тримесечие на 2018 г. благодарение на засилено търсене на продуктите на компанията в Азия, предимно Китай, съобщава Financial Times. Финансовите резултати от последното тримесечие вдъхват увереност на инвеститорите на швейцарската компания, която от години изпитва затруднения с установяването на стабилни темпове на растеж.

Nestle e реализирала like for like ръст на приходите от 2.8%. Like for like изменението в продажбите, известно още като органичен растеж, е сред най-важните за вече утвърдените компании показатели, защото изключва представянето на предприятията на компанията, започнали работа през последната година. По този начин предоставя една обективна оценка за резултатите на компанията в рамките на годината. За сравнение - през първото тримесечие на 2017 г. like for like изменението в продажбите е било 2.3%, а за цялата минала година е 2.4%.

Стабилното представяне на Nestle през първото тримесечие беше приветствано от изпълнителния директор на компанията Марк Шнайдер, който пое ръководството над швейцарския хранителен гигант в началото на миналата година. Шнайдер описа тримесечието като "стабилно" и заяви, че "ръстът на продажбите се е подобрил, а цените са останали относително стабилни", като по този начин разсея опасенията на инвеститорите и около поддържаните от компанията цени, които намаляват през последните години.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души