С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

IKEA се готви за бъдеще с по-малки пространства и спестявания

Автор: Елена Малинова 16 април 2018

Шведската компания вече ще планира бизнеси за 3 години напред, а не за 5-10, за да е в крак с бързо променящото се общество

Шведската мебелна верига IKEA се подготвя за бъдеще, в което хората ще имат по-малко възможности за спестяване на средства и ще живеят в по-малки пространства. Най-голямата компания в сектора в света вече ще планира бизнеса си за три години напред, а не както правеше досега за 5-10, за да бъде в крак с бързо променящото се общество и навиците на потребителите, пише Bloomberg.

Новата стратегия е насочена към изграждането на цялостни дигитални решения във всички страни, включително възможност за доставка до дома на достъпна цена, както и към преместването на магазините към централните части на градовете.

Стратегията ще гарантира, че компанията отговаря на нуждите на урбанизиран свят, в който хората "живеят в малки пространства", имат "тънки портфейли" и "малко време", казва главният изпълнителен директор Йеспер Бродин, който пое компанията преди година.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София