Регистрация

IKEA се готви за бъдеще с по-малки пространства и спестявания

Автор: Елена Малинова 16 април 2018

Шведската компания вече ще планира бизнеси за 3 години напред, а не за 5-10, за да е в крак с бързо променящото се общество

Шведската мебелна верига IKEA се подготвя за бъдеще, в което хората ще имат по-малко възможности за спестяване на средства и ще живеят в по-малки пространства. Най-голямата компания в сектора в света вече ще планира бизнеса си за три години напред, а не както правеше досега за 5-10, за да бъде в крак с бързо променящото се общество и навиците на потребителите, пише Bloomberg.

Новата стратегия е насочена към изграждането на цялостни дигитални решения във всички страни, включително възможност за доставка до дома на достъпна цена, както и към преместването на магазините към централните части на градовете.

Стратегията ще гарантира, че компанията отговаря на нуждите на урбанизиран свят, в който хората "живеят в малки пространства", имат "тънки портфейли" и "малко време", казва главният изпълнителен директор Йеспер Бродин, който пое компанията преди година.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души