С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Гудмилс България" инвестира близо 5 милиона лева в модернизация

Автор: Мара Георгиева 08 март 2018

Финансирането е изцяло със собствени средства на компанията

Фотограф: Юлия Лазарова

"Гудмилс България" ще прибави още един милион лева през 2018 към инвестициите от последните години. През 2016-2017 г. производителят на брашно с марката "София мел" вложи 3.7 млн. лв. в различни проекти. Финансирането на инвестиционната програма на дружеството е изцяло със собствени средства, съобщи за "Капитал" Стефан Христосков, управител на дружеството.
Инвестиции и развитие

През юли миналата година мелничният комбинат инвестира 940 хиляди лева и обнови съществуващото разтоварище за пшеница. "Съоръжението е от най-модерните в "Гудмилс" групата. То предпазва от разпръскване на фини прахови частици в околната среда, подобрява хигиенните условия за прием на пшеница, оптимизира работата", обобщи Стефан Христосков.

От октомври 2017 г. във фирмата е инсталиран нов палетизатор от последно поколение, който подобрява качеството и безопасността на опаковане на продуктите и консумира по-малко найлоново фолио. Проектът е за 900 хил. лв. Други около 1.040 млн. лв. са вложени за изграждане на нова автоматизирана система за погасяване на пожари, със специални панели, димни завеси и модерни сензори за топлина.

"Основната част от предвидените през 2018 г. инвестиции - 400 хил. лв. - е продължение на проектите по противопожарна безопасност, но на територията на други обекти в предприятието – мелницата и силоза за зърно. След приключването ще имаме една мелница в съответствие с най-високите европейски стандарти за противопожарна безопасност не само на територията на България, но и в региона", обобщава Стефан Христосков.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София