Регистрация

Coca-Cola пуска за първи път алкохолна напитка

Автор: Пламена Кацарова 08 март 2018

Компанията ще я продава на японския пазар

Американската група Coca-Cola се разделя със 125-годишната си история като производител единствено на безалкохолни напитки, за да се възползва от бързо развиващия се пазар на слабоалкохолни напитки, доминиран от местния продукт Chu-Hi, съобщава Financial Times. Ходът, описан като "уникален в историята на компанията" от висшия й мениджмънт, ще насочи групата към конкурентния пазар на алкохолни газирани напитки, доминиран от японски марки като Strong Zero, Highball Lemon и Slat.

Плановете на компанията

Плановете на Coca-Cola за Chu-Hi излязоха наяве чрез уебсайта на компанията миналия месец. Ръководителят на японските операции Хорхе Гардуньо коментира, че плановете за навлизане на пазара на Chu-Hi са "логични".

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души