Регистрация

"Нестле България" ще вложи 1 млн. лв. в проекти за активен начин на живот през 2017 г.

Автор: Мара Георгиева 16 март 2017

През 2016 г. на глобално ниво компанията е обновила 8856 продукта, от които 5777 са с намалено съдържание на сол, захар, трансмазнини, общи мазнини и без изкуствени оцветители

"Нестле България" ще инвестира 1 млн. лв. през 2017 г. в проекти, насърчаващи активния начин на живот и балансираното хранене. От 2005 г. досега българското дружество е вложило 11 млн. лв. за подобряване на продуктите и редуциране на някои съставки в тях, инициативата "Живей активно", образователни кампании, събития и активности, съобщи Нели Ангелова, мениджър "Корпоративни връзки" в компанията.

По-здравословни продукти


"През 2016 г. на глобално ниво обновихме 8856 продукта, 5777 са с намалено съдържание на сол, захар, трансмазнини, общи мазнини и без изкуствени оцветители. Други 34 426 продукта бяха анализирани", уточни Мария Узунова, мениджър "Регулаторни и научни връзки" и координатор "Европейски връзки" в българското дружество. По думите й важно е не само какво корпорацията маха от продуктите, но и с какво го заменя. Узунова уточни, че само през 2016 г. Nestle е редуцирала с 10.5% солта в произвежданите продукти, като е добавила сушени зеленчуци, билки, подправки. "В сравнение с 2005 г. на глобално ниво сме премахнали от продуктите количества сол, равни на еквивалента на тежестта на Айфеловата кула. До 2020 г. ще редуцираме с още 10% съдържанието на сол", обобщи Мария Узунова.

Още по темата тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души