Регистрация

Louis Vuitton ще разшири онлайн бизнеса си

Автор: Йоан Запрянов 13 март 2017

Компанията за луксозни стоки ще обедини всичките си марки в един магазин

Производителят на луксозните стоки с марката Louis Vuitton LVMH работи върху електронен магазин, който да събира в себе си всички брандове на компанията, както и някои от тези на конкуренцията, пише Financial Times.

Голяма конкуренция

Идеята е на едно място да бъдат събрани всички луксозни марки, за да бъдат по-лесно достъпни за потребителите. Това е първият подобен проект от страна на френската група, която търси начин да се възползва от тенденцията за агресивно разширение в електронната търговия. Така LVMH ще влезе в директна конкуренция със големите онлайн платформи Net-A-Porter, Matchesfashion и Farfetch, които вече дистрибутират продукти на френската компания.

Подобна стратегия Louis Vuitton вече има в своите физически магазини, където не се продават само нейни дрехи. Каналите на LVMH включват веригите Le Bon Marche, DFS и Sephora, които общо са най-големият дистрибутор на луксозни дрехи в САЩ. Електронна платформа от подобен мащаб би била първата голяма дигитална стъпка за LVMH откакто компанията нае Иън Роджърс от Apple през 2015 г. и го назначи за дигитален директор, който да води компанията в нейното онлайн разширение. По проекта работи и отделен екип от Le Bon Marche.

Още по темата тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души