Регистрация

Журито разгледа кандидатурите за "Продукт на годината"

Автор: Регал 10 февруари 2017

Конкурсът се провежда за първи път в България

На 9 февруари 2017 г. се проведе първият "Ден на Журито", по време на който експертите имаха възможността да разгледат кандидатурите за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината". "Продукт на годината" се провежда за първи път в България.

Кандидатствали са 41 продукта от всички категории бързооборотни стоки, уточниха представителите на конкурса за България. Професионалната оценка за иновации е дадена след като всички продукти са подробно разгледани, а много от тях - опитани и тествани. Одобрените ще продължат напред в състезанието и преминават към следващата фаза на програмата – национално представителното проучване на Nielsen Bulgaria, чрез което само и единствено потребителите ще изберат победителите в отделните категории.

Това ще бъде първото потребителско проучване, което пита потребителите за техния интерес и търсенето на нови и иновативни продукти на пазара. Победителят във всяка отделна категория ще бъде само един, който ще получи приза "Продукт на годината 2017" и едногодишен лиценз за промотирането на потребителското признание за реализираните иновации.

Церемонията по награждаването и шоуто на победителите ще се състои през април 2017 г.
ЗА PRODUCT OF THE YEAR
Програмата "Продукт на годината" е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L’Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 29 години програмата успешно се реализира в десетки страни, като неотдавна тя стартира и на ключовите пазари: САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България. Наградата "Продукт на годината" отдавна е международно утвърден стандарт за потребителско доверие.
ФОКУС ВЪРХУ ИНОВАЦИИТЕ
Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата "Продукт на годината", трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка. При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.
Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър и по-лесен.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души