С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Александър Цветанов: През 2017 планираме 20% ръст на продажбите на сладолед

През 2016 пазарът претърпя загуби от близо 10% заради лошото време през месец май, но въпреки това ние успяхме да реализираме ръст от 5%, казва маркетинг мениджърът на "Сладоледена фабрика" ООД – Велико Търново

Автор: Мара Георгиева 13 декември 2016

Какви са постиженията на компанията през 2016 г.?
- За 2016 фирма "Сладоледена фабрика" ООД - "Дени", реализира няколко сериозни инвестиции. Открихме новото си предприятие в Дебелец (област В.Търново), което е първото по рода си в България и утроява капацитета на фирмата. Фабриката е устроена, за да отговаря на всички световни стандарти и ни позволява да реализираме до 20% по-добра енергийна ефективност. От октомври 2016 ние сме вече сертифицирани по IFS Food 6, което е най-високият стандарт в хранителната индустрия.
Продължихме да залагаме на качеството и подобрихме цялостно асортимента си чрез по-добри рецепти и премахване на вредни съставки. Вече всички наши продукти са без трансмазнини, а повечето са и без глутен (обозначено на опаковката).

Какви са плановете на дружеството за 2017 г.?
- За 2017 планираме до осъществим ръст на продажбите от 20% и да продължим да подобряваме дистрибуцията и продуктите си. Въпреки увеличението на цените на суровините с близо 15%, ние ще опитаме да запазим цените си където е възможно и ще предложим на клиентите висока добавена стойност. Ще продължим инвестициите си в маркетинг и промоционални дейности. Продължава и работата върху подобряването на нашите производствени линии с цел да се увеличи ефективността и намалянето на бракувани продукти.

Какви са прогнозите Ви за потреблението на сладолед и развитието на сектора през 2017 г.?
- Надяваме се 2017 да бъде най-вече със силно и топло лято, защото това е най-важното в този сектор. Прогнозираме, че промените при "Нестле" (Nestle се договори с британската R&R Ice Cream за създаване на предприятие - Froneri, под общ контрол между двете компании, което включва бизнеса със сладолед. В резултат на това фабриката на "Нестле България" във Варна стана част от Froneri - б.а.) могат да доведат до много интересни развития в пазара и се надяваме това да е за доброто на всички фирми. През 2016 пазарът претърпя загуби от близо 10% заради лошото време през месец май, но въпреки това ние успяхме да реализираме ръст от 5%. С допълнителните промени, които ще направим, и ако лятото е добро, ще можем да постигнем отлични резултати за 2017.
Интервюто е част от изданието "Регал 500+" - годишна класация на най-големите производители в 25 категории на бързооборотни стоки в страната. За всяка категория ще научите каква е структурата на производството, кои са 25-те най-големи компании в сектора, стойност на продажбите им и износ за 2015 г. Вижте още на www.regal.bg/500

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Новият път на Nike в България Световният шампион при маратонките смени дистрибутора си за страната - от гръцки на сръбски