С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Renault-Nissan иска да пусне електромобил за 8000 долара до две години на китайския пазар

Автор: Регал 09 ноември 2016

От 2008 година "компанията е един от пионерите в производството на електрически коли със своята Leaf, но вече се изправя пред конкуренцията на китайски автомобилостроители като BYD, Zhidou и SAIC

Автомобилната група "Рено-Нисан" (Renault-Nissan) иска да пусне електромобил за 8000 долара до две години на китайския пазар, който е в пълен бум, обяви нейният ръководител Карлос Гон, цитиран от Франс прес и БТА.

Пазарът на електромобили ще се развие много бързо благодарение на поевтиняването на батериите, държавните субсидии и по-добрата инфраструктура за презареждане, изтъкна Гон, който участва в годишната среща на компаниите от интернет сектора в Европа "Уеб съмит" (Web Summit) в Лисабон.

От 2008 година "Нисан" е един от пионерите в производството на електрически коли със своята "Лийф" (Leaf), но вече се изправя пред конкуренцията на китайски автомобилостроители като "Би Уай Ди" (BYD), "Чжъдоу" (Zhidou) и "Ес Ей Ай Си" (SAIC).

Гон увери, че има бум в търсенето на малки евтини електромобили в Китай, така че "Рено-Нисан" иска да поддържа доминиращото си положение на пазара на електромобили. Той уточни, че в момента Китай представлява над една трета от световния пазар на електрически коли (с над 24 милиона продажби на нови електромобили годишно), докато допреди пет години изобщо не присъстваше на този пазар.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Свинското: скъпо и дефицитно Чумата по свинете в Азия вдигна световните цени, създаде дефицит и проблемите заразиха и България
"Кауфланд България" с 30% годишен ръст на продажбите на текстилни изделия под собствени марки Веригата предлага над 700 артикула, 600 от които са изработени от органичен памук