Кандидатстването за "Продукт на годината 2017" вече е отворено
От днес кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината 2017" вече е отворено. Компаниите могат да заявят участие в програмата чрез регистрационната форма онлайн тук
Крайният срок за кандидатстване е 31 октомври 2016 г.
Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2015 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, дизайн или опаковка.
От юли тази година "Продукт на годината" е вече и в България.
"Продукт на годината" осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникалната методология на програмата, Nielsen Bulgaria ще реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението – следователно то ще отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.
Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да промотира своя триумф, като използва червеното лого неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата.
Повече информация тук
Програмата "Продукт на годината" е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 29 години програмата успешно се реализира в десетки страни, като неотдавна тя стартира и на ключовите пазари: САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България. Наградата "Продукт на годината" отдавна е международно утвърден стандарт за потребителско доверие.