С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Японската "Мейджи" предлага 30 вида продукти с името на България

Автор: Регал 11 май 2016 , 2 коментара
Ккомпания, която произвежда българско кисело мляко по лиценз на "Ел Би Булгарикум", има 29 завода, които произвеждат по 700 т българско кисело мляко на ден, два пъти повече от цялото дневно производство на България.

Японската компания "Мейджи", която произвежда българско кисело мляко по лиценз на държавната "Ел Би Булгарикум", има общо 29 завода, които произвеждат по 700 тона българско кисело мляко на ден, или два пъти повече от цялото дневно производство на България. Това съобщиха от пресцентъра на Министерство на икономиката във връзка с участието на министър Божидар Лукарски в японо-български бизнес форум, който се проведе в Токио. В рамките на посещението си министърът е посетил японската компания, която държи 49% от пазара на кисело мляко и продукти от него в Япония.

Към момента "Мейджи" предлага 30 вида артикули, които носят името на България. От началото на годината компанията е пуснала на пазара два нови продукта, които определя като новаторска комбинация от вкусове като кориандър и български мед. По думите на изпълнителния директор Кадзуо Кавамура българската марка заема централно място в стратегията на компанията, като бизнесът й с кисело мляко отбелязва 10% ръст през миналата година спрямо 2014 г. Това се дължи основно на нарасналия интерес на японците към здравословните храни, обяснява Канамура. През тази година "Мейджи" планира да засили и рекламата на българско кисело мляко.

Качеството на редица български производства създава предпоставки за по-осезаемо присъствие на български компании на японския пазар, смята министър Лукарски. Като перспективни той опосочва българските храни, козметичните продукти от етерични масла и най-вече от розово масло, както и продукти и услуги с по-висока добавена стойност като тези на ИКТ индустрията, един от най-бързоразвиващите се сектори в България.

Бизнес форумът предостави възможност на участващите български и японски фирми да установят директни контакти и да обсъдят конкретни възможности за сътрудничество. Българската бизнес делегация включва компании от редица сектори, които имат потенциал за нови партньорства с японски фирми – информационни и комуникационни технологии, хранително-вкусова промишленост (по-конкретно производство на гъби, горски плодове и ядки, пчелен мед и розова вода за пиене), производство на продукти от етерични масла, строителство и дизайн, инженеринг и недвижими имоти.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Веригата дрогерии dm вече продава и онлайн В интернет се предлагат половината от продуктите. Скоро германското дружество ще има 100 обекта в България