С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Bonduelle е марка с най-добро съотношението цена-качество, според проучване

Автор: Регал 03 май 2016 , 1 коментар

Best Buy Award не измерва пазарната стойност на марката или пазарния дял, а дава информация за личния опит, мнението, удовлетвореността и впечатленията на потребителите

Българските потребители, участвали в последното проучване ICERTIAS Best Buy Award, осъществено в България, смятат че продуктите на Bonduelle се отличават с най-добро съотношение цена-качество, съобщиха от швейцарската организация International Certification Association (ICERTIAS), автор на изследването.

На анкетираните са зададени въпроси с отворен край, като те са имали право да избират свободно доставчици на продукти и услуги при определянето на своите предпочитания.

Проучването е реализирано в България през май 2015 г. Швейцарската организация отчита мнението и нивото на удовлетвореност на участниците, въз основа на съотношението цена-качество на различни продукти и услуги, предлагани на пазара.

Best Buy Award не измерва пазарната стойност на марката или пазарния дял, а дава информация за личния опит, мнението, удовлетвореността и впечатленията на потребителите с цел да се добие представа за съотношението цена-качество на стоките и услугите на пазара, уточняват от ICERTIAS.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София