С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Coca-Cola отчете 280 милиона евро печалба за 2015 г.

Автор: Регал 05 април 2016
Това става ясно от публикувания от компанията нов интегриран доклад

Фотограф: Reuters

Нетната печалба на Coca-Cola HBC AG през 2015 г. възлиза на 280 милиона евро. Това става ясно от публикувания от компанията нов интегриран доклад, озаглавен "Освежаващ бизнес". Докладът предоставя информация за всички аспекти на бизнеса, управлението и изпълнението на дейността на групата, свързани с устойчивото развитие.

През миналата година Coca-Cola е платила данъци в размер на 271 милиона евро. В програми в полза на обществото компанията е инвестирала 8.2 милиона евро. Спрямо година по-рано производителят на безалкохолни напитки е намалил консумация на вода с 5.5%, а емисиите на CO2 - с 14.2%. За отчетната година компанията е инвестирала 5.3 млн. евро в енергоспестяващи инициативи, намалявайки потреблението на електроенергия с 375 млн. мегаджаула. Тя е рециклирала също така 91% от отпадъците, генерирани от дейността й.

През 2015 г продуктите на Coca-Cola са достигнали до около 594 милиона потребители.
Coca-Cola HBC оперира в 28 страни и е работодател на над 33 000 души, за които е отделила 1070 милиона евро за заплати и социални придобивки. Осигурява пряка и непряка заетост на над 600 000 души по цялата верига на доставки в Европа. Компанията развива и партньорски инициативи с над 43 000 доставчици.

"През 2015 г. отчетохме по-добри резултати във всички аспекти на нашия бизнес. Разширихме портфолиото си, за да осигурим избор на нашите потребители, подобрихме обслужването на клиентите си и мотивирахме нашите талантливи служители. Засилихме ангажимента си да направим устойчивото развитие неразделна част от нашия бизнес и движеща сила за растежа ни, както и подобрихме отчетността си чрез приемането на стандартите на Глобалната инициатива за отчетност GRI G4", отбеляза Димитрис Лоис, главен изпълнителен директор на групата.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Портокаловият сок е най-поскъпналата борсова стока през годината Цената му се е повишила с 35% заради проблемите с доставките от големите производители
Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"