С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Градус" инвестира 15 млн. лева в ново производство

Автор: Регал 05 април 2016 , 1 коментар
Производителят на птиче месо разширява дейността си с производство на колбаси и деликатеси от бели и червени меса.

Компанията за производство на птиче месо "Градус" откри в началото на април ново крило в предприятието си в Стара Загора, оборудвано със специални технологии за производство на продукти от бели и червени меса, съобщиха от дружеството.

Размерът на инвестицията надвишава 15 млн. лева. Производството се простира на 16 хил. кв. м. разгъната площ, с капацитет 50 тона готова продукция на ден.

Гамата на произвежданите продукти ще обхваща всички групи: варено-пушени колбаси и деликатеси, шунки, пастети, трайни и полутрайни варено-пушени колбаси, сурово-сушени продукти.

Производствена база разполага с високотехнологично оборудване, което отговаря на всички европейски стандарти и изисквания. Това ще даде възможност да се съчетаят българските рецепти и вкусове с най-новите насоки в областта на висококачествените храни, заявяват от компанията.

Всички опаковъчни линии са оборудвани със системи за опаковане на продуктите в модифицирана газова среда. Тези системи позволяват удължаване срока на годност на продуктите и запазват естествения аромат, цвят и структура за по-дълъг период. На всеки етап от новото производство има монтирани метал детектори, които допълнително подсигуряват сигурността и безопасността на продуктите.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Портокаловият сок е най-поскъпналата борсова стока през годината Цената му се е повишила с 35% заради проблемите с доставките от големите производители
Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"