С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Топ 20 Superbrands в България

Автор: Регал 17 декември 2014

Шест марки бързооборотни стоки попадат в топ 20 на престижната класация Superbrands. Това са Coca-Cola, Nescafe, "Девин", Ariel, Milka и Heineken.

Фотограф: Superbrands

Шест марки бързооборотни стоки попадат в топ 20 на престижната класация Superbrands. Това са Coca-Cola, Nescafe, "Девин", Ariel, Milka и Heineken.

Фотограф: Superbrands

Шест марки бързооборотни стоки попадат в топ 20 на престижната класация Superbrands. Това са Coca-Cola, Nescafe, "Девин", Ariel, Milka и Heineken.

Фотограф: Superbrands

Шест марки бързооборотни стоки попадат в топ 20 на престижната класация Superbrands. Това са Coca-Cola, Nescafe, "Девин", Ariel, Milka и Heineken.

Фотограф: Superbrands

Шест марки бързооборотни стоки попадат в топ 20 на престижната класация Superbrands. Това са Coca-Cola, Nescafe, "Девин", Ariel, Milka и Heineken. Според независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар, което се провежда за четвърти пореден път в България, отново най-силната марка в страната е световната интернет търсачка Google, а националната телевизия bTV продължава да бъде лидер сред българските брандове.

Петстотин от номинираните 1500 марки, опериращи на българския пазар, са избрани за Superbrands в юбилейната промоционална програма за 2015-2016 г. на международната брандинг организация.

Някои от досегашните лидери по категории и сектори запазват водещите си позиции, но при други се наблюдава динамика - Kaufland измести BILLA при супермаркетите, Първа инвестиционна банка изпревари досегашния лидер сред финансовите институции Уникредит Булбанк, а "Верея" и "Данон Активиа" си поделят лидерското място при млечните продукти.

Методиката
на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, които реализират програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е GfK Bulgaria.

Номинираните марки са позиционирани за оценяване по сектори в 28 категории от потребителския сегмент на българския пазар. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от критериите на световната организация за Superbrands – дали марката символизира качеството на предлаганите продукти или услуги, ползва ли се с доверие, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите, добре ли е позната в своя сектор, успешно ли се разграничава от конкурентите си, притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?

Superbrands предоставя право на класираните марки да участват в официалната публикация за България за 2015-2016 г., както и да използват

Специалния символ
на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг. Участието в промоционалната програма Superbrands е само по покана на организацията.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София