С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева

Автор: Мара Георгиева 17 юни 2022

Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%

Николай Бекяров

През втората година от ковид пандемията пазарът на сладолед в България отбеляза спад спрямо 2020 година със средно 5% пункта и в обем, и в стойност, като спадна до 17 милиона литра и 104 милиона лева. Пандемията доведе до значителна промяна в полза на сладоледите за домашна консумация, които увеличиха своя дял за сметка на хорека продуктите и импулсните сладоледи - за консумация в движение.

В сравнение със същия период на миналата година през първите пет месеца на 2022 г. имахме забавяне на ранното зареждане на фризерите със сладолед, породено от турбулентната икономическа обстановка - в резултат главно от драстичното увеличение на цените на електричеството, суровините и материалите.

Четете пълния текст на интервюто на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Кауфланд" инвестира 40 млн. лв. в нов магазин в "Младост 4" До края на годината веригата ще отвори още един обект в София - в кв. "Горубляне"