Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна
Как коронавирусът повлия върху продажбите на сладолед, какъв сезон отчита компанията, как очаквате да приключите сезона?
- 2020 беше необикновена година за всички. През март, точно преди старта на активния сезон и по средата на усилената ни подготовка за сезона, неочакваната пандемична обстановка ни заля като вълна. Трябваше да преосмислим всичко, което бяхме направили дотогава, и това, което бяхме планирали. Поради наложената карантина драстично променихме начина си на работа и започнахме период на постоянно адаптиране към новата реалност. Преправихме плановете си, наблюдавахме отблизо и анализирахме промяната в поведението на хората, учихме се от новите пазарни и потребителски трендове. В самото начало на ограниченията и затварянето ни по домовете отбелязахме спад в продажбите, но успяхме да наваксаме. Ние сме оптимисти за успешното приключване на тазгодишния сезон независимо от неблагоприятните обстоятелства и липсата на чуждестранни туристи. Продължилото по-дълго лятно време през септември също ни помага да удължим максимално сезона на продажбите на сладолед.Цялото интервю е на сайта на "Капитал"