С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна

Автор: Мара Георгиева 01 октомври 2020

Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал

Николай Бекяров e национален бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа", отговорен за търговския екип, каналите за търговия и дистрибуция, търговската политика и прилагането на маркетинговата стратегия на компанията в страната. Присъединява се към екипа на "Юниливър" преди две години и половина след повече от 18 години работа в "Кока-Кола ХБК България", където е преминал почти всички позиции в търговския отдел на компанията - търговски представител, ръководител на търговски екип, обучаващ на търговски отдел, търговски директор, мениджър бизнес развитие и обслужване на клиентите. Притежава магистърска степен от Хранителния университет в Пловдив и международен сертификат за провеждане на обучения CIPD от MOL.

Как коронавирусът повлия върху продажбите на сладолед, какъв сезон отчита компанията, как очаквате да приключите сезона?

- 2020 беше необикновена година за всички. През март, точно преди старта на активния сезон и по средата на усилената ни подготовка за сезона, неочакваната пандемична обстановка ни заля като вълна. Трябваше да преосмислим всичко, което бяхме направили дотогава, и това, което бяхме планирали. Поради наложената карантина драстично променихме начина си на работа и започнахме период на постоянно адаптиране към новата реалност. Преправихме плановете си, наблюдавахме отблизо и анализирахме промяната в поведението на хората, учихме се от новите пазарни и потребителски трендове. В самото начало на ограниченията и затварянето ни по домовете отбелязахме спад в продажбите, но успяхме да наваксаме. Ние сме оптимисти за успешното приключване на тазгодишния сезон независимо от неблагоприятните обстоятелства и липсата на чуждестранни туристи. Продължилото по-дълго лятно време през септември също ни помага да удължим максимално сезона на продажбите на сладолед.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"