С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Пазар за над 150 милиона лева

Автор: Мара Георгиева 28 август 2020

Продажбите на храни за домашни любимци са с двуцифрен ръст през последните години

Shutterstock

носно, сухо, повече за котки, от зоомагазини и все по-луксозно. Това е описанието на пазара на "храни за домашни любимци" в страната. А общата добра новина за компаниите в сектора е, че той расте двуцифрено през последните години. И е устойчив на кризи - дори в рецесия няма как да се спре изхранването на домашното куче или котка. А в България потенциалът за производителите и търговците е голям, ако се гледа потреблението в Западна Европа.

Нагоре, нагоре

Данни на Nielsen за юни 2019 - май 2020 г. показват, че продажбите на храни за домашни любимци в България са приблизително 145 млн. лв. Закупените количества са близо 35 хил. тона, съобщи за "Капитал" Биляна Скаро, бранд мениджър "Грижа за домашни любимци и храни" в Mars за България, Сърбия, Северна Македония, Албания, Косово и Черна гора.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазар за над 150 милиона лева Продажбите на храни за домашни любимци са с двуцифрен ръст през последните години
eMAG отвори първия си магазин в София Онлайн търговецът откри обект в "Сердика мол", но обмисля и още в други градове