Регистрация

Вносителите на автомобили и извънредното положение

Автор: Георги Пауновски 07 май 2020

Повече дистанционни услуги и обслужване от врата до врата са най-големите новости

Shutterstock

Извънредното положение, наложените ограничения и даваните препоръки с цел спиране на разпространението на коронавируса промениха редица бизнеси. Те засегнаха и автомобилните вносители и оторизираните сервизи.

За да се адаптират, те предложиха повече дистанционни услуги и обслужване от врата до врата. Така вече и собствениците на по-широк кръг марки получиха екстри, които доскоро бяха запазена територия за притежателите на коли от луксозни брандове.

Ела и ме вземи

Типичен пример за това е услугата от врата до врата, при която автомобилът се взима от определен адрес за сервизиране и се връща на посоченото място, след като е обслужен или ремонтиран и дезинфекциран. Такава екстра към момента предлагат Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Dacia (за дилъра "Еспас ауто"), Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover, KIA, Mazda, Mercedes, MINI, Nissan ("Н ауто София"), Opel ("Еспас ауто"), Peugeot, Renault ("Еспас ауто"), Volkswagen и Volvo. И досега такава услуга предлагаха вносителите на Jeep ("Витоша ауто"), Infiniti и Lexus.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души