С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година

Автор: Ралица Гълъбова Nielsen 14 януари 2020

Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си

Фотограф: Георги Кожухаров

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Категорията на сурово-сушените меса през последната година забавя темповете си на растеж, показват данните на пазара. Ръстът на продажбите в стойност (хиляди левове) е едва 0.8% при подем от 12% през предходната година. По данни на "Нилсън България" за периода август 2018 – юли 2019, пазарът на сурово-сушените меса в България възлиза на 231.6 млн. лв. Категориите, включени в изследването, са суджук, сушеница, бабек и старец, луканка, луканков салам, шпек, сурово-сушени наденици, сушени пръчици. В анализа не се включват категориите кренвирши, наденици, меки салами, замразена и охладена кайма. Най-купуваните марки в тази категория през разглеждания период са "Бони", "Еко Мес", "Елко", "Орехите", "Чичовци".

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазар за над 150 милиона лева Продажбите на храни за домашни любимци са с двуцифрен ръст през последните години
eMAG отвори първия си магазин в София Онлайн търговецът откри обект в "Сердика мол", но обмисля и още в други градове