С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие

Автор: Ирина Петрова 04 декември 2019

Средната му консумация е все още под средната за Европа

Фотограф: Юлия Лазарова

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Пазарът на шоколад се развива с особено бързи темпове в последните години както по отношение на видовете и марките, така и в контекста на новите глобални тенденции в храненето.

На пазарите в източноевропейските страни сезонните продукти остават силни, като според анализ на британската компания за проучвания Mintel те формират 32% от годишните продажби през 2018 г. В същото време анализът отчита, че представянето на нови продукти през последните 3 години се е увеличило със 7%.


У нас категорията продължава да бъде перспективна с оглед на факта, че средната консумация на шоколад и шоколадови изделия е под средната за Европа.

Затова и през 2018 г. в "Kaufland България" се фокусирахме върху реализирането на потенциала на категорията на шоколадовите изделия и нейното развитие, като отбелязаните ръстове се вписват в концепцията на компанията за растеж. За поредна година отчитаме ръст спрямо предходната в основните сегменти - шоколадови блокчета, бонбониери и сезонни шоколадови изделия, където продължаваме да следваме клиентските нужди и да предлагаме търсения богат асортимент при конкурентни условия.

Целият анализ и таблиците са тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки