Регистрация

British American Tobacco прехвърля Eva към международната си марка Vogue

Автор: Десислава Николова 23 май 2019

Продажбите на цигари растат с 5% от началото на годината, а на бездимни продукти – с 32%

Фотограф: Велко Ангелов

Две години след приключването на сделката по придобиването на марките на "Булгартабак" новият собственик – световният лидер British American Tobacco (ВАТ), вече продава на пазара само един от придобитите брандове - Victory. През миналата година клиентите на ММ, GD Blue, Tresor Blue, Bulgartabac One, Victory Code и "Средец" бяха пренасочени от компанията към марката Rothmans, която според нея има подобен вкус и съдържание на никотин. Така на пазара останаха двата най-популярни бранда от времето на "Булгартабак". В момента обаче тече миграция на предимно дамския бранд Eva и на Prestige във Vogue.

"Марките преминават към нашия международен бранд Vogue Unique, като запазват същия тютюнев бленд на различните разновидности в модерна и елегантна опаковка на Vogue Unique. ВАТ както за местните, така и за международните марки предлага на пазара у нас продукти с високо качество и характеристики и предложенията следват търсенето и тенденциите на пазара", коментираха от компанията. Оттам не уточниха дали ще увеличат цената на Vogue, а само отбелязаха, че "цените на пазара отговарят на регистрираните в публичния регистър и се определят според ценовата политика на компанията".

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души