Пазари

ЕК отпуска близо 200 млн. евро за реклама на храни

Деница Ватева 21 януари 2019, 10:34

Европейската комисия ще отпусне близо 200 млн. евро за промоция на храни през 2019 г., като вече се приемат и проекти от кандидати. Средствата са увеличени спрямо миналата година, а основен фокус ще бъдат онези програми, които са насочени към трети държави с висок икономически растеж, както и представящи продукти със защитени наименования и от определени сектори в рамките на ЕС.

Кандидатстването по програмата е до април, а класираните ще бъдат обявени през есента. Досега български организации са спечелили около 30 проекта за реклама на храни.

Какво се финансира

ЕК обяви покана за подаване на проекти за промоция на храни, като крайният срок за това е 16 април. Състезанието е между проекти от всички държави членки, като резултатите ще бъдат обявени през есента. През тази година ще бъдат отпуснати 191.6 млн. евро за реклама на храни, което е увеличение спрямо 2018 г. Тогава бяха отделени 179 млн. евро.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK