С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Ваня Панайотова е новият генерален мениджър на L’Oréal за пазарите от региона Адриатика-Балкани

Автор: Мара Георгиева 28 февруари 2020

От 1 март 2020 г. тя ще заеме мястото на Бриджит Стрелър, която поема нови функции в L’Oréal Group

Ваня Панайотова е новият генерален мениджър на L'Oréal за пазарите от региона Адриатика-Балкани, включително България. От 1 март 2020 г. тя ще заеме мястото на Бриджит Стрелър, която поема нови функции в L'Oréal Group след 15-годишното управление на региона.

В момента Ваня Панайотова е генерален мениджър на L'Oréal Румъния, като от началото на март отговорностите й се разширяват и в страните от региона Адриатика-Балкани, като ще продължи да отговаря и за Румъния.

Панайотова работи повече от 20 години в сектора на бързооборотните стоки. Започва кариерата си в Procter & Gamble и продължава в Mondelez International, където заема длъжности с нарастващи отговорности в Източна Европа, Африка и Средния Изток. През 2017 г. се установява в Румъния като генерален мениджър на Orbico. Присъединява се към L'Oréal Group през 2018 г. като генерален мениджър на L'Oréal Румъния.

Досегашният генерален мениджър за региона Адриатика-Балкани - Бриджит Стрелър, ще продължи кариерата си в L'Oréal като генерален мениджър за хъба Чехия, Словакия и Унгария, считано от 1 март. Нейната мениджърска кариера в компанията стартира като генерален директор за Балканите през 2004 г. с отговорността да създаде филиали на L'Oréal в Сърбия и България.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Топ 10 на фармацевтичните корпорации в България Фармацевтичният пазар отбеляза ръст над 7% през изминалата година
Веригите по време на кризата: спад на приходите и извънредни разходи Анкета на Сдружението за модерна търговия отчита влиянието на пандемията върху продажбите