Регистрация

Димо Димов е новият генерален директор на "Каменица" АД

Автор: Регал 13 октомври 2016 , 1 коментар

Досегашният генерален директор Марко Ниавро ще оглави бизнеса на "Молсън Корс Европа" в Хърватска и Босна и Херцеговина

От 1 ноември 2016 г. Димо Димов ще бъде новият генерален директор на "Каменица" АД, съобщиха от компанията. Той притежава над 10-годишен опит в бирената индустрия и в структурата на компаниите от групата на "Молсън Корс Европа" в България, Чехия, Словакия, Сърбия и Черна гора.

Димо Димов започва кариерата си в бирения бранш през 2006 г. в "Каменица" АД. През годините заема различни ръководни позиции в сферата на маркетинга – от бранд мениджър на марка "Каменица", през бранд мениджър на национални марки до директор "Маркетинг" за България. В периода 2011 – 2013 г. е заемал и позицията директор "Маркетинг" на Pivovary Staropramen s.r.o., Прага, за бизнесите на "Молсън Корс Европа" в Чехия и Словакия. В периода 2014 г. - 2015 г. заема същата позиция за бизнесите на "Молсън Корс Европа" в Apatinska pivara (Сърбия) и Pivara Trebjesa (Черна гора). Оттогава досега е директор "Търговско съвършенство" за бизнесите в Сърбия и Черна гора.
Димо Димов е магистър по "Международни икономически отношения" от Университета за национално и световно стопанство (УНСС) - София. Притежава и диплома по маркетинг от London Chartered Institute of Marketing. Той говори свободно английски и руски език, ползва френски и арабски. Женен, с две деца.

Марко Ниавро, досегашният генерален директор на "Каменица" АД, ще заеме позицията генерален директор за Хърватска и Босна и Херцеговина на местните дружества на "Молсън Корс Европа" в двете страни.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Shein и Temu удрят български търговци и производители Магазини за дрехи втора употреба отчитат 15% спад в продажбите и затваряне на 10% от обектите