Регистрация

Седем съвета, с които да използвате пълната сила на социалните мрежи

Автор: Стелла Цокева 09 април 2020

Търговията на дребно може да печели изключително много от социалните мрежи, където се намират огромна част от настоящите и бъдещите ѝ клиенти

Shutterstock

Социалните мрежи от дълго време са ключов канал за комуникация с потребителите. Сега, когато хората не могат да са офлайн социално активни, те отделят още повече време в мрежите за общуване.

Търговията на дребно може да печели изключително много от социалните мрежи, където се намират огромна част от настоящите и бъдещите ѝ клиенти. Потребителите разчитат на социалните мрежи за много повече от общуване с приятели и семейство. Там комуникират с много бизнеси - например за да споделят положителен опит или пък да изпратят запитване или оплакване. Чрез социалните мрежи търговците могат да насочват трафик към различни секции във своя уебсайт - продукти, блог или онлайн магазин.

Повечето потребители посещават социалните мрежи по няколко пъти на ден, а проучванията показват, че над 50% от хората, които се ангажират с дадени брандове онлайн, са много по-лоялни към техните продукти. Затова и социалните мрежи са много ефективен начин да участваме в ежедневието на потребителите, независимо дали комуникираме промоция, нов продукт, социална инициатива или друго.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души