Консулт

Supplier Relationship Management: How to Maximize Vendor Value and Opportunity

Щефан Ийстън, Майкъл Хейлс, Кристиан Шу, Михаел Щромер, Аленка Триплат 26 август 2014, 15:56

Търговецът на дребно най-често не знае как точно да комуникира с доставчиците си, смятат авторите на книгата. Мениждмънтът на големите компании осъзнава значението на този аспект. За повечето байери обаче комуникацията с доставчиците се свежда до това да свалят цената с още 5%. В тази неразорана нива иновативните модели за Supplier Relationship Management разкриват широк спектър възможности за взаимноизгодно партньорство. Нов смисъл придобиват поизтъркани фрази като интерфункционално сътрудничество, прозрачност в отношенията, конструктивен диалог.

Цена: $42.74 amazon.com

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK