С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • България
  • Ивайло Иванов: Моделът със забавено плащане след покупка работи успешно навсякъде и България няма да е изключение

Ивайло Иванов: Моделът със забавено плащане след покупка работи успешно навсякъде и България няма да е изключение

Автор: Капитал 27 октомври 2021

Основателят на NewPay пред "Капитал"

null
[NewPay]

Ивайло Иванов е основател и изпълнителен директор на NewPay - компания, която работи по модела BNPL, който предлага на потребителите да заплатят дадена стока след реалното ѝ закупуване. Този модел се налага все по-устойчиво в редица западни пазари и вече се предлага като услуга и от български търговци. Иванов ще бъде един от участниците в събитието Ecommerce and Retail Summit, организирано от "Капитал".

Повече информация за конференцията можете да намерите тук.

Как конкретно работи BNPL (buy now, pay later; купи сега, плати по-късно - бел. ред.) моделът за потребители и бизнеси?
- На чекаут страницата на онлайн търговеца купувачът избира метод на плащане NewPay. Той бива препратен на наш екран, където въвежда своите данни, верифицира се с личен документ и след това избира нашия продукт, с който желае да плати. След това автоматично бива върнат на страницата на магазина, където може да продължи пазаруването си.

Чрез интеграцията ни с магазина ние разбираме кога стоката е изпратена към клиента и веднага задействаме плащането към търговеца. От този момент нататък купувачът има задължение към нас и това е наша грижа и на наш риск. За търговеца сделката вече е приключена в момента, в който изпрати поръчката.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Топ 20 на търговците на техника: Растеж през мрежата Пандемията се отрази положително върху продажбите на няколко категории продукти, както и на онлайн сегмента