С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Нели Закут, Boom! Burgers: Не сме съкращавали служители или намалявали заплати

Автор: Сирма Пенкова 17 май 2020

Собственикът на Boom! Burgers пред "Капитал"

Фотограф: Надежда Чипева

Вирусната пандемия нахлу в цял свят и удари и гиганти, и млади предприемачи. Потърсихме успешни и растящи компании, които сме описвали през годините, за да премерим размера на промяната, трудностите и решенията. За следващите интервюта в пореден брой подбрахме компании с различен профил и продукт. Всички се сблъскват с несигурност, а повечето са с изчезнали приходи.
Веригата Boom! Burgers отваря първия си ресторант през 2012 г., с първата вълна на гурме бургер модата в София. Осем години по-късно бизнесът има вече три локации в столицата, една от които в The Mall. За да се отличат от конкуренцията, собствениците залагат на дизайн на ресторантите, тематични бургери и събития. За да запазят бизнеса си по време на извънредното положение, от Boom! Burgers разширяват възможностите си за доставки и по този начин всички техни ресторанти продължават да работят. Така въпреки трудностите екипът разглежда нови локации за разрастването на веригата и работи в посока развиването на нов бранд.

Как се отрази на бизнеса ви извънредното положение?

Както за всички наши колеги в ресторантската индустрия, извънредното положение се отрази негативно на приходите, броя клиенти и поръчки спрямо миналата година. Не сме съкращавали служители или намалявали заплати. В първата седмица имахме много осезаем спад от около 50%. Фокусирахме се върху намаляване на фиксираните разходи и се наложи много бързо да предоговаряме условията за наем на всички наши локации. За щастие наемодателите ни са информирани хора, които разбират какво се случва и искат да ни помогнат в този толкова тежък момент.

Цялото интервю е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Топ 10 на фармацевтичните корпорации в България Фармацевтичният пазар отбеляза ръст над 7% през изминалата година
Веригите по време на кризата: спад на приходите и извънредни разходи Анкета на Сдружението за модерна търговия отчита влиянието на пандемията върху продажбите