Кои са наградените в "Продукт на годината" 2019
В резултат на потребителския вот
Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция. За България то е осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2500 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.
В третото издание на конкурса за иновации се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, пуснати на българския пазар през последните 18 месеца, които бяха позиционирани за целите на проучването в 25 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат на независимия потребителски вот.
С червеното лого
Победителите имат право да използват червеното лого "Продукт на годината" неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата за една година. Компаниите, чиито продукти са участвали в потребителското проучване (победителите и финалистите), получават доклад от изследването на Nielsen Bulgaria с подробен анализ на категорията.
"Успехът на програмата "Продукт на годината" се дължи на два основополагащи принципа: наградите са верен ориентир за потребителите да направят най-добрия избор сред стотиците нови продукти и услуги, лансирани всяка година на пазара, и са базирани изцяло на потребителския вот. Червеното лого "Продукт на годината" е знак за независима препоръка за потребителско доверие. Един ключов инструмент, който компаниите умело използват като силно маркетингово послание за подкрепата на своите нови и иновативни продукти и за насърчаване на продажбите", обобщава Ралица Бехар, представител на "Продукт на годината" за България.
ПОБЕДИТЕЛИТЕ В "ПРОДУКТ НА ГОДИНАТА" 2019
КАТЕГОРИЯ | ПОБЕДИТЕЛ | КОМПАНИЯ |
Перилни препарати | Ariel 3in1 PODS – семейна опаковка | Procter & Gamble |
Препарати за съдове | Fairy Lift Action | Procter & Gamble |
Дамски превръзки | Always Platinum | Procter & Gamble |
Бебешки пелени | Pampers Pants | Procter & Gamble |
Паста за зъби | Sensodyne Rapid Relief | ГлаксоСмитКлайн |
Сладка́ | Сладко с люти чушки "Родна стряха" | Лидл България |
Шунка | Шунка Clean label | Лидл България |
Детски храни | Био плодова закуска Lupilu | Лидл България |
Кредити | Програма Smart Lady | Първа инвеситиционна банка |
Банкови карти | Дебитна карта за деца и тийнейджъри от Fibank | Първа инвеситиционна банка |
Хладилници | Хладилник с фризер Vario Style | БСХ Домакински уреди България |
Мобилни банкови услуги | Мобилно банкиране ОББ Мобайл | ОББ |
Умни решения за дома | А1 Smart Home | А1 България |
Дигитални разплащания | A1 Wallet | А1 България |
Вода | Изворна вода РОСА | Кока-Кола България |
Безалкохолни напитки | Coca-Cola Канела без захар | Кока-Кола България |
Месни продукти | Le Poulet | Градус |
Здравословен чипс | Чипс от кафяв пълнозърнест ориз RiceUP! | Нухелт |
Хранителни добавки за сън | NOVANIGHT | Санофи |
Ядки | HRRUPSS | Виктория Нутс |
Мобилни телефони | Samsung Galaxy Note9 | Samsung Electronics |
Сладолед | OLD TIME | Изида |
Съдържание по поискване | HBO GO | HBO България |
Продукти за коса | Nivea Micellar Shampoo | Beiersdorf |
Сурови барове | Bett’r | Smart Organic |
За програмата Програмата "Продукт на годината" е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 32 години програмата успешно се реализира в над 40 страни, включително и на всички ключови пазари: Великобритания, Франция, САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. е вече и в България. |
Разпознаваемост През юни 2018 г. Nielsen Bulgaria проведе национално представително проучване за разпознаваемостта и доверието към логото. Ето и основните изводи от проучването: - Повече от половината респонденти са чували за "Продукт на годината"; - 68% от респондентите са виждали логото "Продукт на годината"; - 72% смятат, че продукт с червеното лого е по-добър от други аналогични продукти без логото; - 75% от респондентите смятат, че продукт с логото е с по-добро качество от други аналогични продукти без логото; - 74% от респондентите биха предпочели продукт с логото при избор за покупка между два продукта - Всеки трети вече е закупил продукт с логото "Продукт на годината"; - Близо половината, закупили продукт с логото "Продукт на годината" твърдят, че то има съществено значение за техния избор; - Две трети от потребителите биха закупили продукт с логото "Продукт на годината", а останалите биха обмислили закупуването му. |