С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Кои са наградените в "Продукт на годината" 2019

Автор: Регал 24 април 2019

Международните награди за иновации в потребителския сектор се раздават за трети път в България

За трети пореден път в България бяха раздадени международните награди за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината". Световният конкурс се провежда ежегодно в над 40 държави с цел да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите в продуктите им.

В резултат на потребителския вот

Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция. За България то е осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2500 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.

В третото издание на конкурса за иновации се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, пуснати на българския пазар през последните 18 месеца, които бяха позиционирани за целите на проучването в 25 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат на независимия потребителски вот.

С червеното лого

Победителите имат право да използват червеното лого "Продукт на годината" неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата за една година. Компаниите, чиито продукти са участвали в потребителското проучване (победителите и финалистите), получават доклад от изследването на Nielsen Bulgaria с подробен анализ на категорията.

"Успехът на програмата "Продукт на годината" се дължи на два основополагащи принципа: наградите са верен ориентир за потребителите да направят най-добрия избор сред стотиците нови продукти и услуги, лансирани всяка година на пазара, и са базирани изцяло на потребителския вот. Червеното лого "Продукт на годината" е знак за независима препоръка за потребителско доверие. Един ключов инструмент, който компаниите умело използват като силно маркетингово послание за подкрепата на своите нови и иновативни продукти и за насърчаване на продажбите", обобщава Ралица Бехар, представител на "Продукт на годината" за България.

ПОБЕДИТЕЛИТЕ В "ПРОДУКТ НА ГОДИНАТА" 2019
КАТЕГОРИЯПОБЕДИТЕЛКОМПАНИЯ
Перилни препаратиAriel 3in1 PODS – семейна опаковкаProcter & Gamble
Препарати за съдовеFairy Lift ActionProcter & Gamble
Дамски превръзкиAlways PlatinumProcter & Gamble
Бебешки пелениPampers PantsProcter & Gamble
Паста за зъбиSensodyne Rapid ReliefГлаксоСмитКлайн
Сладка́Сладко с люти чушки
"Родна стряха"
Лидл България
ШункаШунка Clean labelЛидл България
Детски храниБио плодова закуска LupiluЛидл България
КредитиПрограма Smart LadyПърва инвеситиционна банка
Банкови картиДебитна карта за деца и тийнейджъри от FibankПърва инвеситиционна банка
ХладилнициХладилник с фризер Vario StyleБСХ Домакински уреди България
Мобилни банкови услугиМобилно банкиране ОББ МобайлОББ
Умни решения за домаА1 Smart HomeА1 България
Дигитални разплащанияA1 WalletА1 България
ВодаИзворна вода РОСАКока-Кола България
Безалкохолни напиткиCoca-Cola Канела без захарКока-Кола България
Месни продуктиLe PouletГрадус
Здравословен чипсЧипс от кафяв пълнозърнест ориз RiceUP!Нухелт
Хранителни добавки за сънNOVANIGHTСанофи
ЯдкиHRRUPSSВиктория Нутс
Мобилни телефониSamsung Galaxy Note9Samsung Electronics
СладоледOLD TIMEИзида
Съдържание по поискванеHBO GOHBO България
Продукти за косаNivea Micellar ShampooBeiersdorf
Сурови баровеBett’rSmart Organic
За програмата

Програмата "Продукт на годината" е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 32 години програмата успешно се реализира в над 40 страни, включително и на всички ключови пазари: Великобритания, Франция, САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. е вече и в България.
Разпознаваемост

През юни 2018 г.
Nielsen Bulgaria проведе национално представително проучване за разпознаваемостта и доверието към логото. Ето и основните изводи от проучването:
- Повече от половината респонденти са чували за "Продукт на годината";
- 68% от респондентите са виждали логото "Продукт на годината";
- 72% смятат, че продукт с червеното лого е по-добър от други аналогични продукти без логото;
- 75% от респондентите смятат, че продукт с логото е с по-добро качество от други аналогични продукти без логото;
- 74% от респондентите биха предпочели продукт с логото при избор за покупка между два продукта
- Всеки трети вече е закупил продукт с логото "Продукт на годината";
- Близо половината, закупили продукт с логото "Продукт на годината" твърдят, че то има съществено значение за техния избор;
- Две трети от потребителите биха закупили продукт с логото "Продукт на годината", а останалите биха обмислили закупуването му.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Контрабандата на цигари достигна най-ниското ниво от девет години Премиерът Бойко Борисов предупреди лекарите да не пишат фалшиви болнични
Ozone.bg иска да купи търговеца Pulsar КЗК тепърва трябва да се произнесе по сделката