Кампания за маргарин спечели "Рекламна академия 2019"
Автор: Сирма Пенкова
20 февруари 2019
Фотограф: Николай Иванов
Общо пет отбора стигнаха до финала на инициативата "Рекламна академия 2019", която цели да въведе младите таланти в комуникационния бизнес и да ги запознае с процеса по създаване на рекламна кампания. Събитието се проведе между 12 и 15 февруари в Нов български университет (НБУ) за шеста поредна година, като сред организаторите бяха още Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР). В тазгодишното издание се включиха общо 202-ма студенти, които бяха разделени на 20 отбора.
През първия ден на "Рекламна академия 2019" представителите на бизнеса показаха на студентите предизвикателства от практиката, разказаха за проблемите, които решават конкретни техни кампании, целите зад тях и постигнатите резултати.
Целият текст е тук