Иван Георгиев: Продажбите на Starbucks в страната се повишиха с 60% през 2018 г.
Иван Георгиев е регионален мениджър на "Starbucks България". Започва кариерата си като служител в ресторантите на KFC и впоследствие преминава през всички мениджърски позиции. Има над 10-годишен опит в KFC и Burger King, управлявани в България от франчайзера AmRest. Георгиев е бакалавър по "Бизнес администрация" и магистър по "Маркетинг мениджмънт" от УНСС. В България първото заведение Starbucks отвори врати през 2008 г. на ул. "Гурко" 62.
Каква беше 2018 за компанията, колко нови заведения Starbucks ("Старбъкс") открихте?
- През 2018 брандът отбеляза значително развитие на мрежата от заведения. Бяха отворени шест нови локации, с което броят на кафенетата в страната стана 13. Стъпихме във Варна, където от години имаше силен интерес към марката. Много добре се развиват и двете нови заведения в Пловдив - в Mall Plovdiv и Plovdiv Plaza. Разширихме броя на кафенетата в София – в Serdika Center и Bulgaria Mall, както и в Бургас – в Mall Galleria Burgas. Всяко от тях е с уникален дизайн по най-новите концепции за интериорните пространства на бранда.
Цялото интервю е тук