С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Стела Първанова: Only Actions Matter

Стела е лектор на RID 2018. Тя е търговски директор на "Кауфланд България" ще вземе участие в дискусионен панел за готовността на бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето
Автор: Капитал 22 октомври 2018

Стела Първанова, директор "Търговия и маркетинг" и член на УС на "Кауфланд България"
Фотограф: Капитал

Стела Първанова е един от лекторите на Retail in Detail 2018: Transforming Retail together: How to adapt to the new frontiers. Темата, която ще води е "Only Actions Matter!" и ще участва в дискусионен панел "Готова ли е бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето"

Лидерството трябва да е действие, а не позиция и най-голямата търговска верига за бързооборотни стоки на българския пазар следва безрезервно това правило. От девет години насам местното дружество на германската Kaufland – "Кауфланд България" е несменяем първенец по приходи от продажби. През 2017 г. то е единственото в ритейла, чийто оборот доближава 1.8 млрд. лв. - резултат, над два пъти по-голям от този на втората и третата търговски вериги в класацията по приходи.

Kaufland е част от германската Schwarz Gruppe, която има повече 12 хил. магазина в 29 държави. Очакванията са, че през 2018 г. стойността на продажбите на групата ще надхвърлят 100 млрд. евро. Местното дружество "Кауфланд България" управлява 58 хипермаркета в 33 града на страната.

Възходът на веригата в България започва във време, в което търсенето се ръководи най-вече от ниските цени и възможността всичко да бъде намерено на едно място. Днес конкуренцията е много по-голяма, а добавената стойност и приятното преживяване в пазаруването са равнозначни на изгодната цена потребителски приоритети. За да отговори на новите нужди, Kaufland също минава през процес на промени. Веригата започна поетапно осъвременяване на магазините си и сменя не само облика, но и философията си. През последните години тя значително обогати асортимента със здравословни и биохрани, продължи да работи за доброто равновесие между качество и цена и да разширява присъствието на собствени марки, за да го постигне. Компанията прави постоянни инвестиции в нови технологии и е носител на отличия за иновации и зелени практики.

През всички тези години пътя на промените заедно с "Кауфланд България" преминава и Стела Първанова. Тя е част от екипа на дружеството от стъпването на веригата на българския пазар през 2006 г. През 2016 г. поема поста на търговски директор и става член на управителния съвет. Била е на различни ръководни позиции в дирекция "Търговия и маркетинг". Преди да се присъедини към екипа на Kaufland, работи в мениджмънта на Procter&Gamble и L’Oreal. Завършила е "Икономика и управление на индустрията".

Стела Първанова ще участва в дискусионния панел на форума Retail in Detail, който ще се проведе на 30 октомври в Sofia Event Center. Темата на дебата е "Готова ли е бизнес средата в България да посрещне ритейла на бъдещето", а сред участниците в разговора ще бъдат изпълнителният директор на Lidl Милена Драгийска- Денчева, ръководителят "Проекти и процеси" на Billa Стоян Тачев и председателят на борда на управителите на "dm България" Андрей Петров.


Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето тринадесетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.
През 2018 г. събитието се фокусира върху новите тенденции, които променят търговията на дребно в световен мащаб.
Повече информация за програмата и условията за регистрация вижте тук.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Американските производители на уиски страдат от европейските мита Производителите в САЩ не могат да се възползват от най-силните дни на търсене на световния пазар
Alibaba отлага листването си в Хонконг заради протестите Според източници на Reuters пускането на акции може да стане най-рано през октомври