С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Domino's Pizza ще отвори в страната 10 нови обекта през 2018

Автор: Мара Георгиева 11 май 2018

Българските държатели на франчайз правата ще отговарят за разрастването на веригата и в Сърбия

Никола Николов
Фотограф: Юлия Лазарова

Компанията за доставка на пици Domino's ще отвори 10 обекта в страната през тази година. Единият вече беше открит през януари, четири ще са в Пловдив, по един във Варна и в Бургас, а останалите в София, стана ясно по време на пресконференция. Американската верига стъпи в България през 2010 г. благодарение на Никола Николов и Лазгин Маджид, които чрез "ЛН сълюшънс" държат франчайз правата за страната, а от тази година – и за Сърбия.

В топ 3 сред заведенията за хранене

Първият обект в България е в столичния квартал "Борово", днес Domino's заведенията са 16. Приходите на българското дружество са нараснали значително през миналата година и са достигнали 33.274 млн. лв., когато е имало 15 обекта. През 2016 г. постъпленията са били 24.273 млн. лв. с девет магазина.

"Оборотите за миналата година отреждат на компанията трето място сред всички заведения за храна в страната, включително и за онлайн доставки. Целта е догодина да изпреварим KFC и да сме втори, а след това ще се целим към лидерската позиция на "Макдоналдс", уточни за "Капитал" Никола Николов, съсобственик и изпълнителен директор.

Счетоводната печалба на българското дружество за миналата година е 665 000 лв. срещу 1.150 млн. лв. през 2016. "Това е резултат от бързото развитие на компанията, която отвори осем нови обекта през 2017", обясни Емануела Николова, финансов директор. "Инвестицията в един Domino's магазин е средно около 250 хил. евро", посочи за "Капитал" Никола Николов.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София