С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Starbucks планира да открие четири нови заведения в България през тази година

Автор: Мара Георгиева 08 март 2018

Компанията предвижда да направи инвестиция от 7 млн. лв., има 10% пазарен дял сред кафе-веригите по данни на Euromonitor

Фотограф: Цветелина Белутова

Starbucks планира да открие най-малко четири нови заведения в страната през 2018 г. Кафе-веригата ще бъде представена с обекти във Варна, в столичния мол "България", в Бургас и в още един нов град, за който обаче не дава повече информация.
"Предвидената за 2018 г. инвестиция е над 7 млн. лв. Ще осигурим приблизително 130 нови работни места", съобщи за "Капитал" Иван Георгиев – регионален мениджър за България на Starbucks.

По думите му през тази година усилията на екипа ще бъдат фокусирани към популяризиране на бранда Starbucks в страната и разширяване на пазарните му позиции. "Стремим се да бъдем по-достъпни, за да може повече хора да опитат нашите продукти. Планираме също да реновираме изцяло по-старите заведения и да въведем нови продукти, които следват най-модерните потребителски тенденции", обобщи Иван Георгиев.

30% ръст на продажбите

В България през миналата година бяха отворени две нови заведения Starbucks – на ул. "Съборна" и в Ring Mall в София. Компанията, която управлява оперативно веригата - AmRest Coffee ("АмРест Кофи"), отчита 30% ръст в продажбите за 2017 г. спрямо предходната година. "Печалбата е на същото ниво като през 2016 г. Това се дължи основно на инвестирането в нови обекти и инициативи, свързани с разширяване на асортимента и повишаване квалификацията на мениджърите и баристите. За нас екипът е приоритет – ние приемаме служителите като наши партньори и инвестираме много в обучението и израстването им", коментира Иван Георгиев.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София