С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Веселина Маркова e новият маркетинг мениджър на MasterCard за България

Автор: Регал 13 юни 2016

Тя ще отговаря за прилагането на ефективни маркетингови стратегии на българския пазар, с които ще продължи да се повишава видимостта и позиционирането на марката

MasterCard обяви днес, че назначава Веселина Маркова като маркетинг мениджър за България в сила от 1 юни 2016 г. От офиса в София Веселина ще отговаря за прилагането на ефективни маркетингови стратегии на българския пазар, с които ще продължи да се повишава видимостта и позиционирането на марката MasterCard.

Ваня Манова, регионален мениджър за България и Македония, коментира: "За мен е истинско удоволствие да приветствам Веселина в българския екип на MasterCard. Създаването на тази нова позиция наистина показва нарастващото значение на този стратегически пазар на Балканите."

"С вълнение поемам тази роля в такъв динамичен пазар. Очаквам с нетърпение да допринеса за надграждането на последните успехи на MasterCard и да осигурим нови безценни преживявания на българските картодържатели", каза Веселина Маркова.

Веселина е маркетинг специалист с почти 11-годишен опит в областта на маркетинга, комуникациите, събитийния мениджмънт, връзките с обществеността и маркегинговите проучвания. Тя е заемала позиции като мениджър "Маркетинг и продуктово развитие", направление "Банкиране на дребно", и ръководител "Реклама и комуникации" в банковия сектор, както и маркетинг и PR специалист в Ди Ви Асет Мениджмънт. Веселина има магистърска степен по маркетинг от УНСС и магистърска степен "Връзки с обществеността" от Софийски университет "Св. Кл. Охридски".

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Портокаловият сок е най-поскъпналата борсова стока през годината Цената му се е повишила с 35% заради проблемите с доставките от големите производители
Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"