С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Ариана" празнува с торта от кенове

Автор: Регал 25 април 2016
Марката оорганизира кампания по случай данните от изследване, според които за десета година е най-питата бира в София

Марката "Ариана" почерпи жителите на София с голяма "бирена торта", съставена от над 10 000 кена, която бе разположена до езерото "Ариана", на входа на "Борисовата година".

Жестът е част от кампанията "Ариана черпи", с която брандът отбелязва факта, че по данни на Nielsen за реализирани продажби в обем, за периода 2006 - 2015 г., "Ариана" е най-консумираната бира в София през поредните 10 години.

Като част от кампанията бе поставена инсталация с празнични балони на входа на парка на НДК откъм бул. "Патриарх Евтимий", а през изминалата седмица 600 от посетителите на салоните на Cinema City Paradise Center получиха подаръци на излизане от прожекциите.

Днес и утре брандът осигурява още един подарък на жителите на столицата - безплатна "жълта зона" за паркиране на ул. "Цар Шишман", в отсечката между улиците "Аксаков" и "Граф Игнатиев". Шофьорите получават на място талони за безплатно паркиране от посланици на марката.

До края на месеца ценителите на тази бира ще могат да си я закупят на по-ниски цени в повечето търговски обекти в София, съобщиха от "Ариана".

Марката оорганизира кампания по случай данните от изследване, според които за десета година е най-питата бира в София


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
"Севан": Потреблението на зърно по света ще скочи с 5-10% заради коронавируса От компанията износител очакват заради презапасяване и изчерпване на резервите търсенето да се повиши
eBay отложи с месец таксите за търговци заради пандемията Онлайн платформата няма да снижава рейнинги на търговци в затруднение заради COVID-19