С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Кампанията "За да те има" на OLX събра 50 хил. лева

Автор: Регал 01 април 2016

Над 4000 българи се включиха в дарителската инициатива, инициирана от сайта за безплатни обяви в партньорство с фондация "Искам бебе"

Над 4000 българи се включиха в дарителската инициатива "За да те има", инициирана от сайта за безплатни обяви OLX в партньорство с фондация "Искам бебе" между 8 февруари и 8 март. Всички желаещи да помогнат да се родят повече деца в България имаха възможност да закупят матрьошка или 3D картичка от сайта mama.olx.bg.

Целта на кампанията е да помогне на двойки с репродуктивни проблеми, като 100% от събраната сума ще бъде предоставена на фондация "Искам бебе" и разпределена за инвитро процедури. Дарението към момента е 50 000 лв., а точната финално събрана сума ще стане ясна в средата на април и официално обявена на сайта mama.olx.bg.

Двойките, които ще се подложат на ин витро процедура в рамките на кампанията, ще имат възможност да си направят и безплатен тест за наличие на дефектен ген, причиняващ муковисцидоза - най-честото наследствено животозастрашаващо състояние в Европа.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Портокаловият сок е най-поскъпналата борсова стока през годината Цената му се е повишила с 35% заради проблемите с доставките от големите производители
Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"